Veel gestelde vragen

Voor gestelde vragen op Mooi Deurbeslag

Vragen op categorie:

Retourneren Montage Diverse  

Vraag en antwoord:


Wat moet ik doen als ik het verkeerde product besteld heb?
Je kan het product retour sturen met behulp van het retourformulier.
Wanneer wij het product in goede orde ontvangen hebben zullen wij het betaalde bedrag minus de verzendkosten terug storten. Bestel vervolgens het juiste product.
> naar boven


Hoe kan ik iets retour sturen?
Je kan een product retour sturen met behulp van het retourformulier.
Wanneer wij het product in goede orde ontvangen hebben zullen wij het betaalde bedrag minus de verzendkosten terug storten.
> naar boven

Ik heb een Defect/beschadigd artikel ontvangen. En nu?
Stuur ons een email met een foto van de schade of het defect. Dan gaan we z.s.m. kijken naar een oplossing.
> naar boven

Waar vind ik de maten van een product?
Bij elk product vind je een maattekening tussen de afbeeldingen.
> naar boven

Hoe monteer ik een product?
In het menu handleidingen vind je naast montage video’s en handleidingen ook allerlei tips voor de goede montage van je product.
> naar boven

Mijn deurklink zit los. Hoe los ik dit op?
  1. Haal de klink los. (mochten de inbusjes onder de rozet zitten dan moet je 1 rozet van de deur halen)
  2. Draai de slotstift om. (Dit is belangrijk zodat de inbus straks weer een nieuw punt heeft om zich in te zetten.)
  3. Draai aan één kant het inbusje eerst stevig aan met de lange kant van de inbussleutel. Draai vervolgens het inbusje nog een keer na met de korte kant van de inbussleutel.
  4. Steek nu de halve deurklink met stift door het slot in de deur. En schuif, indien nodig de losgehaalde rozet over de losse klink.
  5. Monteer nu de klink weer op de deur (voor extra tips zie de montage handleidingen [actieve link])
  6. Draai nu het 2e inbusje aan met de lange kant van de inbussleutel en trek hem na met de korte kant. Dit is heel belangrijk omdat door het stevig aandraaien het inbusje zich goed kan settelen in de stift en de stift zich zo kan vast persen in deurklink en zo wordt het een stevig geheel.
  7. Monteer, indien van toepassing de losgehaalde rozet weer op de deur.
> naar boven

Deurklink met het pinnetje of het inbusje monteren?
Dat mag je zelf kiezen. De spietjes zijn volgens de echte klassieke wijze zoals men dit in de jaren 30 deed. Wij geven zelf de voorkeur aan de modernere inbusjes omdat dat een stuk steviger zit.
> naar boven

Mijn slotstift is te lang. Hoe los ik dat op?
In het menu handleidingen vind je een uitleg hoe je eenvoudig de stift inkort.
> naar boven

Mijn slotstift is te kort. En nu?
Je kunt langere stiften bij ons bestellen en de oude retourneren. Op de slotpennen pagina vind je ook terug welke lengte je nodig hebt voor jouw deurdikte.
> naar boven

Welke maat slotstift heb ik nodig?
Op de slotpennen pagina vind je terug welke lengte je nodig hebt voor jouw deurdikte.
> naar boven

Mijn huidige WC slot heeft een ster/kartel vormige stift. Dit komt niet overeen met mijn nieuwe slot. Wat nu?
Dit is een oud systeem en word niet meer gebruikt. Je zult ook het binnenwerk moeten vervangen want hier is niks meer voor te koop. Je vindt een nieuw slot op de site onder Sloten en Slotpennen.
> naar boven

Kan ik langs komen bij jullie in de showroom?
Nee helaas, wij hebben nog geen showroom.
Wij adviseren om, als je twijfelt, een aantal verschillende producten op proef te bestellen. Je kunt dan thuis kijken wat het mooiste in je interieur staat. De producten die je niet mooi vindt kun je met 30 dagen retour sturen.
> naar boven

Kan ik een sample ontvangen?
Wij sturen helaas geen samples op. Wij adviseren om, als je twijfelt, een aantal verschillende producten op proef te bestellen. Je kunt dan thuis kijken wat het mooiste in je interieur staat. De producten die je niet mooi vindt kun je met 30 dagen retour sturen.
> naar boven

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dat kan bij ons warehouse in Leusden. In het bestelproces kan je voor die leverwijze kiezen en dan ontvang je een e-mail zodra je bestelling klaar ligt.
> naar boven

Kan ik korting krijgen?
Onze producten zijn al zeer scherp geprijsd. Daardoor kunnen we geen extra korting geven.
Alleen bij zeer grote orders, zoals voor een project, kunnen wij soms een korting geven. Hiervoor kun je het beste contact opnemen via e-mail of telefoon zodat we kunnen kijken of wij iets voor je kunnen betekenen.
> naar boven

Kan ik hier ook bestellen bij De Oude Schakelaar?
Nee, dit zijn volledig gescheiden shops. Je kunt je bestelling plaatsen op www.deoudeschakelaar.nl
> naar boven